JO11-1 verslaat Bergambacht met 10-1 voor Rijnmondcup

Jordi - Hak (schot)
Jordi - Hak (schot)

29 november 2017 18:30

Na een aantal wedstrijden waarin we steeds één helft goed speelden en één helft minder, was de opdracht vandaag duidelijk om een keer twee helften goed te spelen.

Nu zijn wedstrijden in de avond niet favoriet voor onze jongens, maar Bergambacht zou moeten kunnen. In de voorbereiding medio juni hadden we al een keer tegen elkaar geoefend en ruim gewonnen. Maar dat zegt niet altijd alles.

We begonnen dit keer helaas slapjes en ongeconcentreerd. Weinig beweging zonder bal, onrustig aan de bal en veel foute passes. Gelukkig voor ons wist Suleiman een perfecte corner van Luuk in te koppen en wist Finn van afstand de 2-0 in te schieten en gingen we geflatteerd met 2-0 rusten.

In de rust werden de verbeterpunten benoemd en werden de boys op scherp gezet om in ieder geval weer één goede helft te spelen.

De 2e helft begon gelijk een heel stuk beter. Na een klein slippertje van Roel kwam Bergambacht nog terug tot 2-1, maar daarna kwam Schoonhoven on fire. Souhaib reageerde op de juiste wijze op zijn dubbele wissel van de 1e helft en scoorde gelijk 3x en 2 assists (klasse man). Uiteindelijk liepen we uit naar 10-1  door Jordi 2x, Luuk 2x en Suleiman nog 1 keer en was Bergambacht helemaal zoek gespeeld.

Met deze goede 2e helft kunnen we as zaterdag proberen om tegen FC Oudewater twee helften goed te spelen.