JO11-1 neemt de punten ook mee uit Nieuwerkerk

... (intikker)

Onder 11, JO11-1, 1e klasse 4

25 november 2017 10:00

Vandaag stond de wedstrijd Nieuwerkerk uit op de planning, 2 weken geleden hebben ze nog 2 punten weg gesnoept van de koploper Haastrecht.

Dit was uiteraard een hele verrassing en de kans was ook zeer groot dat ze versterkt waren met wat spelertjes uit de jo11-1.

Na wat speurwerk is dit waarschijnlijk vandaag niet het geval omdat de jo11-1 uit tegen Feyenoord moest spelen voor de 1e plek.

Zelfs de weergoden waren ons vandaag goed gezind na een slechte week, want het was erg mooi weer om zeker een mooie pot neer te zetten.

Nu is het alleen nog hopen dat onze boys van Schoonhoven een reeks van 1 goede en 1 slechte helft achter hun kunnen te laten.

De scheids floot op z’n fluit en het voetballen was begonnen.

Schoonhoven was heer en meester op het veld. Er werd zeer goed verdedigt door Jordi, Adam en Kian. Die paar balletjes die er toch door kwamen waren gelukkig voor Roel. Finn was ook zeer aanwezig met z’n mooie steek passes naar de voorste linie; Luuk Suleiman en Souhaib.

Jongens , wat zaten er weer mooie aanvallen, combinaties en doelpunten bij! Echt super leuk om te zien. De eerste helft verliep voorspoedig:

0-1   Souhaib

0-2   Luuk

0-3   Jordi

0-4   Souhaib

0-5   Luuk

0-6   Luuk

0-7   Finn

0-8   Suleiman

Nu was het tijd om te rusten, even naar de kleedkamer lekker wat drinken en de verbeter puntjes van de trainer door spreken zodat ze ook een goede 2e helft neer kunnen zetten.

We begonnen een stuk minder maar er werd wel nog 2 keer gescoord door Souhaib.

0-9   Souhaib

0-10 Souhaib

Helaas is de heks er nog niet uit en wat er de 1e helft goed ging nu weer minder. Er is geen concentratie, weinig inzet en iedereen speelt voor zich,  dus dan is het wachten op een tegen doelpunt.

En ja hoor daar is ie , een zeer slechte terugspeel bal in de voeten van de spits van Nieuwerkerk en deze kon gemakkelijk onze keeper uitspelen.

1-10 Nieuwerkerk

Suleiman kon er nog wel een doelpuntje in prikken bij de tegenstander ondanks het slecht voetbal.

1-11 Suleiman

Nieuwerkerk zet nog even aan en konden er nog een keer scoren.

2-11 Nieuwerkerk

Toch weer 3 puntjes mee naar Schoonhoven.

Zet het ’m op Jongens; deze week weer hard trainen en woensdag een extra wedstrijd voetballen tegen Bergambacht.