Schoonhoven JO11-1 moeizame winst tegen Gouda JO11-1

... (schot)
Jordi - Hak (intikker)

7 april 2018 8:30

En paar weekjes geleden de tegenstander van vandaag al uitgeschakeld in een lastige avond wedstrijd voor de Rijnmond cup.

Door die wedstrijd hebben we al een goed beeld gekregen van de tegenstander, het is een lastige ploeg om tegen te voetballen maar er komen zeker kansen.

Onze strijders stonden om 8.30 klaar om een lekkere pot te voetballen zonder handschoentjes of thermo kleding want het was heerlijk weer.

De scheids floot op zijn fluit en de wedstrijd was begonnen. Het was Gouda dat het voortouw nam in de wedstrijd maar gelukkig hadden wij Roel die wakker was en 2 zeer belangrijke reddingen had en Gouda wist nog een keer de lat te raken.

Vanuit de zijkant werd er geroepen, jongens zijn we nu wakker? Ja hoor, het begon te lopen en Jordy gaf een mooie paas op Luuk en die wist hem met een volley tegen de touwen te schieten 1-0.

Schoonhoven gaf Gouda echter veel ruimte om te voetballen waardoor ze via een corner de 1-1 binnen kon schieten.

Er werden weinig kansen gecreëerd en net voor rust kon Gouda de welverdiende 1-2 binnen schieten met een mooi afstand schot.

De scheids floot voor de rust en dus had Piet-jan even de tijd om de te jongens vertellen wat er allemaal beter moest om toch die 3 punten binnen te slepen om de kop positie te behouden.

De 2e helft begon zeer goed met een mooie actie van Souhaib die de achterlijn wist te halen en de bal terug kon leggen op Jordy die hem simpel binnen kon tikken 2-2.

Schoonhoven rook bloed en kort daarop volgde de voorsprong , Jordy stond op de juiste plek en kon binnen schieten 3-2. Hoppa! Er was weer een voorsprong die ze zeker niet meer weg moesten geven.

Na en paar dagen ziek te zijn geweest, was Souhaib herstelt en maakte de 4-2 op de slof door een snelle counter.

Mannen, de 3 punten zijn weer binnen. Nu weer opladen voor de kraker tegen BAB komende woensdag.