Koploper Schoonhoven JO11-1 pakt volle winst tegen nummer 3 ASW

ASW JO11-1

Jordi - Hak (schot)

24 mei 2018 18:30

Vanavond stond de topper ASW op het programma; de nummer 1 tegen de nummer 3.

Er mogen geen punten verspilt worden, want anders gaat Haastrecht er weer met het kampioenschap vandoor, net als de eerste helft van dit seizoen.

De voorhoede van Schoonhoven was zoekend naar de gaatjes in de verdediging van ASW.

Het begon met een zeer mooie steekpas van Jordi op Luuk die de keeper nog net kon uitkappen en hem met links over de doellijn kon schieten. BAM de 1-0 was binnen.

Binnen 2 minuten was het precies andersom met Luuk: een knappe steekpaas op Jordi die hem knap binnen schoot; 2-0

De boys konden elkaar echt goed vinden voorin waarna Souhaib Suleiman vrij voor de keeper kon zetten met wederom een schitterende steekpaas 3-0.

Wat een voetbal lieten ze zien, echt om te genieten !!

In het veld en zeker langs de lijn dachten we dat de buit binnen was maar ASW dacht daar anders over. ASW kon net voor rust nog even een prikje geven met een knap doelpunt 3-1.

Nu is het even tijd om te rusten ,wat te drinken en even wat complimenten en kleine verbeterpuntjes aan te horen van de trainers.

De 2e helft begon niet echt scherp en ASW schoot zeer snel de 3-2 binnen en ging er dus weer in geloven. Schoonhoven wilde hier een stokje voor steken en kwam met een snelle ingooi voor de voeten van Finn en hij wist hem netjes langs de zeer goede keeper plaatsen 4-2.

De 5 -2 was een rommelig doelpunt vergeleken met de eerder mooi uitgespeelde doelpunten.

Er werd ingegooid Jordi kwam niet uit met zijn passen en schoot  op doel maar ASW kreeg de bal niet weg en door een snelle reactie van Suleiman kon hij hem over de lijn krijgen 5-2.

Toch kon ASW nog een doelpuntje scoren door een mooi uitgespeelde actie 5-3.

Jongens het was een zeer leuke wedstrijd om te kijken met goed voetbal en ook heel belangrijk zijn de 3 punten, nu 1 dagje rust en dan moeten jullie klaar zijn voor de kampioenswedstrijd aankomende zaterdag uit tegen Groeneweg.