Wederom 1 punt mee terug naar Schoonhoven.

RVC '33 JO19-1

1 februari 2020 15:00

Een waardeloze

opmerkingen

Daan is er ook bij maar kan nog niet worden toegevoegd.

Opstelling Schoonhoven JO19-1

Uit RVC, in de eerste helft gebeurde er niet veel. RVC veel balbezit maar niet gevaarlijk. Wij rustig af wachtend maar ook niet gevaarlijk, te weinig beweging in het elftal waardoor het makkelijk verdedigen is. Een moment in de eerste helft was de actie van Niek die vanaf links een solo begon die hij uiteindelijk ook zelf afronde. Rust 0-1. Na de rust een hele andere wedstrijd, waar de scheidsrechter in de eerste helft goed floot veranderde dat in de tweede helft. Een harde overtreding van RVC werd niet gefloten maar de actie erna van Neven leverde gelijk een gele kaart op en UD’s 10 minuten eruit. Job ging in gesprek met de scheids en tot ieders verbazing kreeg hij twee x geel en dus rood. volgens de scheids had hij hem uitgemaakt voor gladiool maar bij navraag wist Job niet wat een gladiool is en gaf hij aan dat de scheids dit tegen hem zei. Zoals wij intussen weten heeft het geen zin om in bezwaar te gaan tegen deze scheids want de KNVB zal zeker de scheids geloven. Dus verder met 9 man, en de 1-1 viel kort hierna. Een vrije trap was te machtig voor onze inval keeper Roan die verder een prima pot heeft gekeept. Ondanks 9 man waren we nog steeds gevaarlijk en na goed druk zetten van Niek was het Max die zijn 8nval beurt bekroonde met een goal 1-2. Er kwam nog aardig wat extra minuten erbij wat uiteindelijk resulteerde in de 2-2, wederom uit een vrije trap. Gezien ons spel hadden we ook niet meer verdiend. Nu uit 3 wedstrijden 5 punten.