Nieuwe kleding van sponsor adviesbureau KAM-zorg.nl

Cabauw JO19-1

12 september 2020 14:30

Peter Hofman

Opstelling

Vorig jaar was het voetbalseizoen voor JO19-2 een regelrechte ramp. Eerst veel te hoog ingedeeld, daarna nog steeds..... tenslotte zijn we door de KNVB op niveau ingedeeld, maar toen brak na de eerste (gewonnen) wedstrijd de corona crisis uit. Daarbij was er, mede door alle perikelen binnen de groep, veel verloop en moesten wij wekelijks spelers uit andere teams ingehuurd. Maar dat is gelukkig voorbij.

Nieuw seizoen, nieuwe start en inmiddels ruim voldoende spelers. De transferperiode is nog niet gesloten en na 3 aanwinsten wordt er nog onderhandeld met een speler van Elinkwijk.  Dan is het team compleet en zijn er voor alle posities wel stand-ins, die bij eventuele blessures of werk- of studieverplichtingen als een gelijkwaardige vervanger kunnen optreden.

Bij een nieuwe start hoort eigenlijk ook een nieuwe look. Daarvoor heeft adviesbureau KAM-zorg.nl gezorgd; gesponsorde shirts, trainingstops en de in deze tijd noodzakelijke mondkapjes. Dit alles is geschonken in een mooie voetbaltas met een apart vak voor de schoenen.

IMG-team.jpg

Op deze foto ontbreken Beli en Thijmen nog, die waren zaterdag verhinderd.

Nog even over de bekercompetitie: Voordat we aan de gewone competitie gaan beginnen, moeten we nog even door de zure appel van de bekerwedstrijden heen bijten. Woensdagavond was er een nipt verlies tegen Capelle en drie dagen later het verlies tegen Cabauw JO19-1. De zaterdagmiddag wedstrijd op gewoon gras kwam duidelijk te vroeg voor veel spelers. Desalniettemin waren er complimenten van onder andere de gediplomeerde JO-19 coördinator en hij voorspelde zelfs dat wij een hoofdrol gaan spelen in de competitie.

Volgende week de eerste competitie wedstrijd uit tegen Moordrecht JO19-2.

Richard