winst dankzij een sterke 2e helft.

FC Oudewater JO19-1

Hoofdklasse B

5 oktober 2020 20:30

Onze 3e competitie wedstrijd in de Hoofdklasse tegen een oude bekende; Oudewater.

Deze wedstrijden hebben in de afgelopen seizoenen voor veel doelpunten en harde duels gezorgd, deze wedstrijd was niet anders.

De eerste helft was overduidelijk voor Oudewater, fel in de duels en snel combinatiespel. Hier tegenover kwamen wij met lange ballen die niet aan kwamen. het was dan ook verdiend dat we de rust ingingen met 0-1.

In de rust het elftal om gezet en besproken feller in de duels te gaan, de tegenstander geen tijd geven om aan te nemen en duels willen winnen en ons spel via de vleugels te laten gaan.

Dit had al vrij snel resultaat en in de 47ste minuut speelde Justin de links back uit en was het meneer Neven die hard inschoot, de keeper pareerde deze goed maar op het schot van Anas had hij geen kans, 1-1.

In de 55ste minuut werd Ibi diep gestuurd door Anas en wist op eigen kracht door de verdediging te breken en schoot hard binnen in de korte hoek 2-1, het verzet leek gebroken toen Justin in de 66ste hard inschoot nadat hij de bal had gekregen van Sem, 3-1.

Niets was minder waar, Oudewater ging drukken wat de 3-2 opleverde en het werd even billenknijpen maar het was wederom Ibi die voor de 4-2 mocht aantekenen na goed doorzetten van Sem.

Vandaag deden deze drie jongens mee van 17-1: Karsten, Sem en Achraf en speelden erg goed, bedankt jongens voor jullie inzet.

Uiteindelijk een verdiende overwinning dankzij een zeer goede 2e helft.