Schoonhoven JO19-1 - Bergambacht A2

A-Junioren beker poule, A2, Groep 4 07

10 september 2011 12:45

A1 met 4-0 te sterk voor Bergambacht A2

Zaterdag was het om kwart voor één alweer tijd voor de derde wedstrijd, ditmaal tegen Bergambacht A2. De tegenstander had maar 10 man op de been kunnen krijgen wat ons zeer hoopvol stemde om een goed resultaat neer te zetten.

In de 15e minuut viel dan ook het eerste doelpunt uit een penalty welke vlekkeloos door Mick Louweren werd ingeschoten, vijf minuten later trof hij weer doel op een prachtige steekpass van Mathijs Scheer. Wij bleven aandringen maar de 10 man van Bergambacht gaven goed weerstand, in de 30e minuut haalde Rob van Woerkom verwoestend uit maar via onderkant lat kwam de bal weer terug in het veld.

In de 33e minuut wist Rob echter wel het doel te vinden en op slag van rust deed hij dit nogmaals met een strak schot in de kruising, wij konden met een gerust hart gaan rusten met een 4-0 voorsprong.

De tweede helft verliep zoals de eerste en in de 65e minuut scoorde Robin Vrieselaar na een bekeken combinatie met Rob van Woerkom.Halverwege viel Christiaan de Graaf uit met een serieuze blessure aan zijn knie, het is nog niet zeker wat er aan de hand is maar we hopen er het beste van. In de 75e minuut maakte Youssef Lakdime de 6-0 en wel met zijn hoofd.

Schoonhoven verslapte wat en er ontstonden zowaar wat kansen voor de 10 uit Bergambacht. Mooid had de gehele wedstrijd niets te doen maar wist een plotselinge uitval van Bergambacht goed te keren, echter bij de 2e keer dat hij in actie moest komen stond zijn pink in een wel heel vreemde stand, in het ziekenhuis bleek dat zijn pink uit de kom was en dat hij een aardige scheur in het bot heeft opgelopen, hij loopt nu rond in mooi Schoonhovens blauw gips. De laatste vijf minuten nam Sven de positie op het doel in maar er gebeurde verder niet veel bijzonders meer.