De after-party.

2871AX
SCHOONHOVEN

Opstelling

Vorige week is de wedstrijd in Bodegraven gestaakt, al is Bodegraven dat even "vergeten" op het wedstrijdformulier te vermelden... Zo wordt de al erg ongename wedstrijd nog ongenamer!
In de afgelopen week is er veel overleg geweest tussen de besturen van VV Schoonhoven en vv Bodegraven, tussen de betrokken en ons bestuur en ook is er een afvaardiging van VV Bodegraven in Schoonhoven geweest voor een gesprek en de voornemens / afspraken zijn daarbij uitvoerig besproken. Het bestuur van VV Schoonhoven heeft het incident in Bodegraven uitstekend opgepakt, maar VV Bodegraven voelt kennelijk nattigheid en denkt onder bestraffing van de KNVB uit te komen door het wedstrijdformulier niet naar waarheid in te vullen. Dit kan niet onbestraft blijven! Dit wordt achter de schermen vervolgd, maar het team is volledig klaar met VV Bodegraven!
Jessy zou er niet zijn of toch wel, of toch één helft en uiteindelijk de hele wedstrijd. Beli zou er ook niet zijn of toch één helft.... Voor de zekerheid was al bij het vrije 3e geïnformeerd naar mogelijke inval spelers. Julian, Joran en Robert hadden wel zin in een potje hoog tempo voetbal.
Anas en Aatik zijn geblesseerd, maar willen beiden toch nog enkele minuten meepikken (goede instelling!).
Met de gedachte aan de gestaakte wedstrijd en de zaken die daaromheen hebben plaatsgevonden, beginnen we aan de wedstrijd tegen Be Fair.
Duidelijk niet met het hoofd erbij staat het na een 15 min. al 0-3. Daarna beginnen we weer een beetje te voetballen, maar het was niet te voorkomen dat we met een achterstand van 0-5 gaan rusten.
Tweede helft was een stuk beter, alleen miste wij de scherpte om de kansen af te ronden. Be Fair kreeg nog maar een paar kansjes, waarvan er 1 geluksbal door de benen van Max ging en de eindstand bepaalde op 0-6.
De komende tijd gaan we trainen op het afwerken en doelpunten verzamelen.