Onder 23-1 overtuigend winterkampioen

Max Peilo (schot)
Assist: Lars de Jong
Nathan Botter (afstandschot)
Robbin de Lange (afstandschot)
Assist: Lars de Jong
Niek Botter (schot)
... (schot)

4 december 2021 12:00

Anoniem

Sportpark Het Hofland
Nieuwe Singel 41
2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

De eerste helft zit er bijna op voor de onder 23-1 en met nog 2 wedstrijden te gaan moesten we vandaag aantreden tegen de nummer 2, Olympia. Net als in de uit wedstrijd wisten we binnen 90 seconden te scoren. In de 1e helft was het tot de 40ste minuut eenrichting verkeer waar wij 5x het net wisten te vinden door Max, Nathan, Robbin, Ibi en Niek. Het was een onoplettendheid waardoor Olympia de 5-1 wist binnen te schieten. De 2e helft was er een om erg snel te vergeten en zonder onder druk te hebben gestaan nog wel wat kansen creeerden maar niet tot scoren kwamen (in de competitie de eerste keer dat we niet in een helft hebben gescoord) en 5-1 de rust maar ook de eindstand was.

Met 4 spelers die de topscorerslijst van Schoonhoven aanvoeren, 7 overtuigende overwinningen, 58 doelpunten voor en maar 5 tegen mogen we ons winter kampioen noemen. Wij hopen dat we na de winterstop ingedeeld gaan worden in de 4e divisie, goed voor de jongens maar dat zou ook goed zijn voor de vereniging.