Zoekplaatje

2406LG
ALPHEN AAN DEN RIJN

Opstelling Schoonhoven 7

Vandaag uit bij ARC 18 is weer de eerste wedstrijd sinds 18 dec. 2021.
Na wat zoeken zijn alle mannen op het parkeerterrein van van ARC aangekomen en daarna is het zoeken naar de kleedkamer nummer 20 met de rode deuren. Het is zo groot dat er een dubbele hoeveelheid kleedkamers is en prompt hebben wij de verkeerde sleutel nummer 20....
Alleen al met het loopwerk is iedereen warm gelopen, dat komt wel goed uit want we komen net voor de wedstrijd het veld op!
De wedstrijd wordt prima geleid door de scheidsrechter, dat hebben we wel anders meegemaakt!
ARC dringt van het begin af aan erg aan en we komen er lastig uit. We spelen wel verder van het eigen doel, waardoor er op snelheid gecorrigeerd kon worden. Na 25 minuten wordt het eerste afstandsschot afgevuurd op ons doel en die vliegt er in... 1-0 voor ARC.
Youssef en Matthijs staan centraal achterin goed te ballen en dat geldt ook voor keepr Max!
Daarna gaan we goed door met ons spel, maar door een klutsbal in de 40ste minuten en een intikker na een door Max geparreerd schot op het doel, kan ARC nog voor rust uitlopen naar 3-0.
Rusten doen we op het veld met limonade.
De tweede helft gaan we toch weer op zoek naar een doelpunt, maar verder dan kansjes komen we niet en ARC is de tweede helft ook niet meer bij machten om het ons erg moeilijk te maken. Komt natuurlijk ook door ons spel.
Guus maakt nog een buitenspel doel. Beli een kans, maar de keeper tikt de bal er nog net uit. En ook onze topscoorder, Akram, krijgt de bal er niet in. Met een beetje geluk hadden we er nog ééntje in geprikt, maar dat hadden we niet.
Ralph bedankt voor de inzet!
Mannen er is hard gewerkt en goed gevoetbald, nu gaan we nog op zoek naar een beetje geluk in het spel.