Schoonhoven JO19-1 - Jodan Boys A4

Jodan Boys A4

... (schot)
Rob van Woerkom (penalty)

A-Junioren beker poule, A2, Groep 4 07

17 september 2011 12:45

Monsterscore A1 tegen ongeslagen Jodan Boys

Zaterdag traden we ietwat nerveus aan tegen Jodan Boys aangezien we onze keeper en laatste man moesten missen wegens blessures en omdat Jodan Boys ook nog niets verloren had.

Met Sven Vonk op het doel begonnen we aan de wedstrijd waarbij wij in de 4e minuut al tegen een achterstand van 0-1 aankeken. Nog geen 2 minuten later trok Robin Vrieselaar de stand weer recht. Na wat heen en weer gaan van de bal trof Jodan Boys in de 8e minuut alweer het doel na een wat onwennig uitschieten van Sven, maar gelukkig maakte Jesse van Dam de 2-2 na 15 minuten spelen.

Hierna was het vrijwel eenrichtingsverkeer naar het doel van Jodan Boys, na een strakke vrije trap van Bart van Egmond kon Mick louwerens de 3-2 in de 28e minuut op het scorebord zetten. Via een snelle uitbraak maakte Jesse daarna de 4-2, hierna was de eerste helft voor wat betreft de Jodan Boys wel gelopen. Voor de rust maakten Mick, Jesse en Youssef Lakdime uit een vrije trap van Jesse de 5-2, 6-2 en 7-2 wat daarmee ook de ruststand was.

Na 10 minuten in de 2e helft scoorde Giovanni van den Broek uit een penalty en enkele minuten later was het weer Mick die de 9-2 op zijn naam schreef. De Jodan Boys kregen even een opleving wat leidde tot kansen maar Sven hield zich goed staande maar in de 68e minuut wisten zij toch de 9-3 te maken. Na deze opleving was het weer eenrichtingsverkeer naar het doel van Jodan Boys. Robin Vrieselaar tekende voor de 10-3, Rob van Woerkom voor de 11-3 uit een penalty en tenslotte maakte Jesse er vijf minuten voor het einde nog 12-3 van.

Een mooie uitslag na een wedstrijd waarbij iedereen zich weer voor de volle 100% had ingezet.