Man of the match op verjaardag

Schoonhoven WF -Les Bleus

Schoonhoven WF - L'Orange

8 december 2021 10:00

Sportpark Het Hofland
Nieuwe Singel 41
2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Na de annulering van vorige week konden de opgekomen spelers weer eens van een partijtje voetballen genieten, ja frisjes was het wel hoor, maar....droog en da's toch wel lekker spelen. Bezetting was niet zo heel royaal, nou dan heb je alle ruimte en was er veel groen per speler beschikbaar. Iedereen blij met het mooie weer, droog was het, geeft gelijk een heel ander sfeertje en gevoel, zelfs de zon was er. Er werd, ook door de ruimte die er lag, heerlijk op los gecombineerd. Betekent ook dat er best een paar fraaie combinaties bij waren waarvan je als voetballer van kan genieten. Ook vanwege de ruimte die er lag werd er heerlijk op los gescoord, wel zo'n 25x en het waren vandaag de Le Bleus die met de eer streken 15-10, wat wil zeggen dat er nog geen beslissing is gevallen en er volgende week toch nog weer een partijtje gespeeld moet worden. Ik neem vandaag de waardering van "Man Of The Match" maar in dank aan, waarvoor dank. Ik vond het vandaag een heerlijke partij om te spelen en om erbij te zijn, vandaag 8 december is het en laat dat nou mijn geboortedag zijn, 1948. Als ik tijdens mijn actieve voetbaltijd te horen had gekregen, "als je 73 wordt voetbal je nog", had ik het met grote verbazing aangehoord. Maar met dezelfde verbazing zeg ik dat het wel super is om het mee te maken en te beleven, maar het moet gezegd worden...daar heb je ook wat geluk bij nodig en een team medespelers hè. Fit zijn en blijven is ook niet voor iedereen weggelegd, ik heb ook wel wat fysieke ongemakken gehad maar daar is flink aan gesleuteld en merk toch elke week nog iets vooruitgang.
Ik zeg "tot volgende week maar weer".