Schoonhoven JO15-1 - Groeneweg C1

24 september 2011 11:00

P.Bax

C1 tegen Groeneweg, altijd moeilijk

Eindelijk eens lekker thuis spelen, maar uit of thuis, vorig seizoen had Schoonhoven C1 het altijd moeilijk tegen Groeneweg C1. Eenmaal werd er gelijk gespeeld en één maal verloren. Echter van het "oude" Groeneweg waren er weinig jongens meer te bespeuren en de 1e vijf minuten van de wedstrijd leek het erop dat Schoonhoven geen moeite zou hebben met dit Groeneweg. Shahram, die vandaag een goede wedstrijd speelde, had binnen no time bijna de 1e treffer op zijn naam staan, zijn afstandsschot ging maar net over. Mijke, Robbin en Gido begonnen als wissel en Arco was vandaag de rechter van de grens. Nadat Mijke en Robbin erin waren gekomen voor Shahram en Jelle kon Gido even later ook de bank verlaten voor Giorgio, die geblesseerd raakte aan zijn nek. Of dit te maken heeft met zijn oude nekblessure weet ik niet. De 1e helft bleef doelpuntloos en het, mede door het super mooie weer, in grote getale opgekomen C1 publiek dronk hun "bakkie" lekker buiten op.

Tijd om mijn fototoestel in stelling te brengen was er niet in de 2e helft, zo snel scoorde Gido met, wat ik van Monique van Os hoorde, een heel mooi lobje. Echter Groeneweg was deze helft de betere partij, ondanks dat Schoonhoven ook kansen had, en ze wisten gelijk te maken. Shahram kwam er weer in voor Jorn en even later Jelle voor Daniel. Er kwam nog wat dreiging toen Mijke zich tegen het einde van de wedstrijd voorin liet zien. Ze kreeg twee kansen, maar wist deze helaas niet te verzilveren. Gelukkig liet Groeneweg ook na te scoren en bleef de stand gelijk. Amine kreeg na de wedstrijd zijn gewonnen Mars. Hij kreeg deze omdat Shahram zo aardig was onder Amine´s naam het goede antwoord te geven op de tennisfoto-prijsvraag op de site van C1. Misschien was Amine zo aardig de mars met Shahram te delen.....

Naast een aantal foto´s zijn er een groot aantal filmpjes gemaakt van de wedstrijd die aan elkaar zijn geplakt en als één video op YouTube gezet. Ga er maar even voor zitten, hij duurt 13 minuten! 1 - 0 Gido

v.l.n.r. Remco, Shahram, Julian en Jaysey voor aanvang van de wedstrijd