UNIO A2 - Schoonhoven JO19-1

A-Junioren beker poule, A2, Groep 4 07

24 september 2011 12:45

Schoonhoven A1 onderuit tegen UNIO A2

Afgelopen zaterdag was het dan zover dat beide ongeslagen koplopers elkaar gingen ontmoeten. Helaas moeten wij nog steeds onze keeper Moid en laatste man Christiaan missen en ook Sjoerd werd door een vervelende teennagel aan de kant gehouden, Kevin was nog herstellende van een griepje en dus traden we aan met een gevulde ziekenboeg.

Het weer zat behoorlijk mee en het beloofde een leuke dag te worden. Echter ging het na het eerste fluitsignaal direkt mis, Unio stormde naar voren en binnen een minuut stonden we met 1-0 achter, Nog geen 2 minuten later lag de 2-0 voor Unio er alweer in, dit beloofde voor de rest weinig goeds.

De jongens van Unio waren zeer gretig en balden er lustig op los.In de loop van de eerste helft kregen wij wat meer grip op de wedstrijd wat leidde tot wat kleine kansen maar we gingen rusten met een achterstand van 2-0.

In de 2e helft kwamen wij stukken beter uit de startblokken en creëerden goede kansen, de lat (2 maal) werd geraakt en schoten gingen rakelings mis.Tot de 80e minuut hadden we de overhand maar we kregen de bal er maar niet in wat behoorlijk frustrerend werd. Tot overmaat van ramp werd er in de 89e minuut nog 3-0 gemaakt door een misverstand in de verdediging.

Al met al hebben we de wedstrijd verloren maar op de eerste minuten na hadden we toch goed gevoetbald. Wij hopen Unio dan ook weer te zien in de competitie en met een lege ziekenboeg zullen wij deze uitslag dan zeker recht gaan zetten.