Matchday WF

2871AX
SCHOONHOVEN
tel. 0182-382778

Woensdag alweer en deze dag is het helemaal niet erg om wat eerder op te staan, je weet waarvoor, maar nog niet hoe spannend het worden gaat en óók niet hoe het afloopt! Het is 09:45 uur en het grootste deel van de spelers is al in volle gang met de warming-up bezig, dat wordt wat vandaag. Binnen de 10 minuten stond het al 2-2, dat was afgelopen weekend wel anders. Kijkend naar de profs, wat die er vanaf brengen met scoren of aantal schoten, waarvan er in een wedstrijd maar heel weinig óp doel geschoten zijn. Laten we de klassieker er even bijnemen, beide teams 5x op doel geschoten in 1½ uur. Als je dan bedenkt dat zo'n doel 732 cm breed en 244 cm hoog is en ons doelen slechts 2,5 mtr. breed en 1 mtr hoog is, terwijl wij toch ook nog regelmatig een (of meer) keeper op doel hebben staan, dan is het toch voor ons een héle prestatie te noemen. Tot de 6-6 vlak voor tijd viel leek voor het Orange-team voldoende en was uitspelen het advies. Maar Reggy had van team gewisseld en die was op de hoogte van de gespeelde tactiek, hij wist het wapen hoe het Orange-team aan te pakken was. Le Bleu wist dan ook nog twee keer te scoren, overwinning vandaag dus voor de Le Bleu mannen. Dat is 14x scoren hè, kijk én daarvoor ga je naar het voetballen. Dat was het weer voor vandaag, volgende week weer, "Same Place, Same Time".