Schoonhoven JO11-1 - Bergambacht E1

Bergambacht E1

... (schot)
... (intikker)
Job van Buren (scrimmage)
Niek Botter (intikker)
Assist: Niek Botter
... (schot)

E-Pupillen, E1, 1e klasse 3

19 november 2011 9:45

Wederom een mooie nipte overwinning voor E1.

Net als vorige week eindigde de wedstrijd van E1 in een 4-3 overwinning, deze keer was Bergambacht E1 slachtoffer van de dadendrang van onze mannen.

De openingsfase van de wedstrijd had Bergambacht het betere van het spel, resulterend in een 0-2 voorsprong voor onze bezoekers. En evenals vorige week leek het er op dat er voor Schoonhoven geen eer aan te behalen was. Bergambacht speelde de bal gemakkelijk rond en was duidelijk sterker. Toch wisten onze jongens tegen het einde van de eerste helft het tij al te keren. Uit een wat rommelige situatie voor het doel van Bergambacht was Job het meest alert en hij wist de aansluitingstreffer te maken. Een 1-2 achterstand bij rust dus, maar wel met het gevoel dat er meer te halen was.

In de tweede helft was het vooral Schoonhoven dat het betere spel liet zien. Al vrij snel wist Niek de gelijkmaker te noteren door op het juiste plekje te staan om een schot van Marouane dat naast zou gaan toch tot doelpunt te promoveren.
Vervolgens waren het diezelfde 2 die elkaar wisten te vinden voor de voorsprong. Een mooie actie vanaf rechts, gevolgd door een bijzonder fraaie afwerking door Marouane betekende 3-2. Het feest werrd helemaal compleet toen Marouane zijn 2e goal kon noteren en de stand op 4-2 zette. De tegentreffer van Bergambacht was er nog 1 voor de statistieken, de winst voor Schoonhoven was weer binnen !