UNIO E5 - Schoonhoven JO11-7

E-Pupillen, E7, 7e klasse 07

10 december 2011 9:45

E7 met goed gevoel winterstop in

Na de teleurstellende uitschakeling van onze E7 door het "reserve team" van Haastrecht E3 in de bekerpoule vorige week was er vandaag de kans weer eens te winnen. We speelden uit in Oudewater tegen de hekkensluiter van de competitie Unio E5. Het was koud maar toch liet het herfstzonnetje zich af en toe zien. De warming-up duurde enorm lang, want er was nog geen veld vrij, en dit was afzien vooral voor onze supporters.

Toen begonnen we en weldra opende ons team de score. Halverwege de 1e helft stonden we op 0-2, en er leek geen vuiltje meer aan de lucht. Maar Unio kwam verrassend terug en wist de rust in te gaan met een 2-2 stand. Het had er veel erger kunnen uitzien, want ons spel zag er op gegeven moment echt beroerd uit.

In de rust hebben we nog eens goed nagedacht over wat er mis ging, en vol zelfvertrouwen, goede voornemens en met aangepaste opstelling keerden we terug voor de 2e helft. De wedstrijd verliep gelukkig verder uitstekend, met leuk voetbal en grote inzet van ons hele team. Unio kwam er niet meer aan te pas en moest uiteindelijk een verlies van 6-2 incasseren.

Foto: E7 in de winning mood.

Leuke afsluiting voor de winterstop. De doelpuntenmakers waren Sem, Youssef, Tim, Ruben en Hugo. Man of the match werd Max: onze ijzervreter van de achterhoede. Top jongens, en met dank aan de trouwe supporters !!!