E1 in slotfase onderuit

... (schot)

E-Pupillen, E1, 1e klasse 3

14 januari 2012 9:45

De start van het nieuwe jaar bracht voor de E1 nog niet het succes waarop was gehoopt. In de thuiswedstrijd tegen DCV E1, al 2 keer eerder tegenstander geweest (5-5 beker en uit 3-4 winst), moesten de Schoonhovenaren in de slotminuten een terechte 1-0 voorsprong alsnog laten gaan en werd met 1-2 verloren.

De start van de wedstrijd was veelbelovend. Al vrij snel wist Job uit een corner de 1-0 in te tikken, maar ondanks meerdere mogelijkheden daartoe, wisten onze mannen die voorsprong niet verder uit te bouwen. Tegen het einde van de wedstrijd voelden onze Krimpense gasten zich waarschijnlijk steeds sterker en dat resulteerde allereerst in de gelijkmaker en zo ongeveer in het eindsignaal van de scheids tot overmaat van ramp zelfs in de winnende voor DCV.

Ondanks dit verlies staat Schoonhoven E1 nog steeds 2e, maar het gat met koploper SVS is nu wel gegroeid tot 4 punten en de hete adem is voelbaar van nummer 3 Bergambacht, op 1 punt achterstand.

Zet hem op mannen, volgende week nieuwe kansen tegen CKC.