Nipt verlies van Nicolaas Boys met girl op doel

C-Junioren, C1, 2e klasse 03

5 november 2011 11:00

T.v.Beek

Op zaterdag 5 november j.l. speelde C1 hun 2e competitie wedstrijd tegen de Nicolaas Boys uit Nieuwveen. Het was wederom lekker weer en er had zich, zoals vaak bij C1, veel publiek rond het (3e) veld verzameld.
Jelle, Gerwin en Amine startte op de bank terwijl de anderen hun positie op het veld innamen.  Nic. Boys oogde feller en gretiger, toch duurde het nog 19 minuten voordat hun nummer 10 de 0-1 maakte. Bijna gelijk na de daaropvolgende aftrap kreeg Schoonhoven een grote kans, echter Shahram schoot zelf op doel, terwijl de bal waarschijnlijk beter naar Gido had kunnen gaan, die behoorlijk vrij stond.

In de rust werd het publiek, dat niet naar de kantine was gegaan, getrakteerd op de trucjes van Gerwin, die Amine probeerde na te doen. Ik was net te laat om Gerwin op film te zetten, maar Amine is wel gelukt! Kijk maar!

In de tweede helft namen Julian, Remco en Shahram de plekken op de bank van Jelle, Gerwin en Amine over.  Al  na 2 minuten spelen kwam een schot van Nic.Boys via de lat terug in het veld en werd er nogmaals door hen op doel  geschoten. Jaysey verkeek zich op deze makkelijk te pakken bal en hij glipte door zijn benen het doel in. Super balen! Tja, iedereen maakt fouten, maar als je keeper bent vallen ze wat meer op…..  Na een minuut of tien in de tweede helft ging Schoonhoven beter spelen, vooral Robbin vocht voorin en probeerde de tegenstander te storen helaas moest hij dit vaak in z´n eentje doen en werd zijn goede voorbeeld niet door de andere over genomen.
In minuut 20 werd Gerwin, die in scoringspositie was gekomen, geduwd en scheidsrechter Tim van Beek, die de wedstrijd goed leidde samen met zijn grensrechter  Jesper Eland, legde de bal op de stip. Jelle nam plaatst achter de bal en schoot hem netjes binnen. Dit was ook echter de enige keer dat de goed keepende, vrouwelijk keepster van Nicolaas Boys gepasseerd werd. Ook hier is een fimpje van!
Hierna werd Schoonhoven feller, op zoek naar de gelijkmaker. Julian kwam er weer in en Gido verliet het  veld en even later kwamen Shahram en Remco er weer in voor Mijke en Giorgio. Het maakte allemaal niets meer uit, het bleef 1-2.

Tegen Woerden a.s. zaterdag gelijk zo fel en alert beginnen als op het eind van deze wedstrijd en dan komt het volgens Arco helemaal goed.

Hier kun je een paar foto´s van de wedstrijd zien.