Sam Blommaert overleden

21 augustus 2023 8:45

Redactie

Vandaag, zondag 20 augustus, ontvingen we het droevige bericht dat Sam Blommaert is overleden. Helaas heeft Sam de strijd tegen zijn ziekte niet kunnen winnen.

Sam is een flink aantal jaren een niet onverdienstelijk lid geweest van de zaterdagselectie. Hij was een centrale verdediger met een grote inzet en wilskracht die als het nodig was voorop in de strijd ging. Na zijn actieve carrière heeft hij zich als jeugdleider ingezet en vanaf het oprichten van het walking football was Sam ook graag van de partij.
Zo lang hij kon kwam Sam ook altijd de wedstrijden van het eerste bekijken.

We wensen de familie veel sterkte toe.
Bron: Bestuurt