Pank Overbeek overleden

8 september 2023 7:00

Bestuur

Onlangs kregen we het bericht dat weer een oud voorzitter, in de persoon van Pank Overbeek, ons is ontvallen. Naast dat Pank een aantal jaren actief is geweest in de barcommissie (die we destijds overigens nog niet zo noemde) is Pank een aantal jaren voorzitter van onze club geweest. Hij heeft destijds als voorzitter er mede voor gezorgd dat er een nieuwe (en nog steeds huidige) kantine werd gebouwd. Tot de dag van vandaag hebben we hier nog veel plezier van.
Wij wensen de nabestaanden van Pank veel sterkte om dit verlies een plek te geven.

Bron: Bestuur