Schoonhoven 1, 2 en Onder 23-1 door sponsoren volledig in het nieuw gestoken.

26 oktober 2023 14:15

Op donderdag 29 september 2023 werden Schoonhoven 1, 2 en Onder 23-1 volledig in het nieuw gestoken door onze trouwe sponsoren RIZ Bouw, Plus Rechtuyt, Human Source Group, Peet Borst Bandentechniek BV en Domino’s Pizza v.w.b. wedstrijd-, training en presentatiekleding.
Op donderdag 29 september 2023 werden er diverse teamfoto’s gemaakt op het sportpark “Het Hofland” en dus diende er ook meerdere malen omgekleed te worden door de spelers en begeleidingsstaf.

Er werd afgetrapt in de presentatiekleding voor Schoonhoven 1 en 2 geschonken door Peet Borst Banden Techniek.

DSC09691.jpg

Vervolgens werd Onder 23-1 op de foto gezet in de door Domino’s Pizza geschonken presentatiekleding.

DSC09676.jpg

Vervolgens werd er omgekleed en verschenen de spelers van 1 en 2 in de nieuwe wedstrijdtenues (thuis- en uittenue) geschonken door RIZ Bouw en Plus Rechtuyt.

DSC09741.jpg

De spelers van Onder 23-1 werden op de foto gezet in de wedstrijdkleding van Plus Rechtuyt en RIZ Bouw.

DSC09713.jpg

De laatste foto’s  waren voor de spelers en trainersstaf gekleed in de trainingskleding geschonken door de Human Source Group.

DSC09755.jpg

DSC09750.jpg

Afsluitend van deze uitgebreide fotosessie was er een hapje in  de vorm van uitgebreid assortiment aan pizzapunten van Domino’s Pizza en een drankje.