Paul van Schaik erelid v.v. Schoonhoven en onderscheiden met de gouden waardering speld KNVB.

3 maart 2024 18:45

Wout den Braber

Oud-voorzitter Paul van Schaik is afgelopen zaterdag in de rust van de met 2-0 gewonnen streekderby Schoonhoven - Groot-Ammers benoemd tot erelid van de v.v. Schoonhoven en door de KNVB onderscheiden met de waardering speld in goud.

Tijdens  de rust van de met 2-0 gewonnen streekderby Schoonhoven 1 - Groot-Ammers 1 werd oud-voorzitter

20240303_093247000_iOS.jpg

Paul van Schaik tot zijn grote verrassing door Paulo Steverink gevraagd het hoofdveld op te komen,  alwaar Paul ten overstaan van het talrijk opgekomen publiek,  zijn moeder Tini van Schaik, zijn gezin, notabelen van de meest ambitieuze business club van de Krimpenerwaard “Business Club  V.V. Schoonhoven" en het voltallige bestuur van de v.v. Schoonhoven door penningmeester Paulo Steverink werd benoemd tot erelid van onze vereniging voor zijn grote en uitstekende staat van dienst als penningmeester en als voorzitter van de v.v. Schoonhoven.

Onze oud-voorzitter en erelid Nico Peltenburg spelde Paul de versierselen behorend bij het erelidmaatschap op en overhandigde hem de oorkonde "erelidmaatschap v.v. Schoonhoven".  Paul was van 2005 tot 2014 penningmeester en van 2014 tot 2023 voorzitter van onze club. Paul is bij de algemene ledenvergadering op 2 oktober 2023 afgetreden als voorzitter van de v.v. Schoonhoven en nu schaart hij zich als erelid in een illuster rijtje mannen met een groot blauw-wit hart als Piet Muilwijk, Ton Berg, Teus Verhoef, Nico Peltenburg en Nico Borst.

Na zijn benoeming tot erelid werd Paul door KNVB-ambassadeur Piet Jan Boringa, namens de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond ook onderscheiden met de waardering speld in goud.

20240303_110212000_iOS.jpg20240303_110211000_iOS.jpg