Zonder vrijwilligers geen v.v. Schoonhoven, dus alle vrijwilligers zijn superhelden.

12 april 2024 8:45

Vrijwilligers zijn cruciaal voor een vereniging daarom start de KNVB de campagne "Word een Clubheld".

Op en rond de velden worden vriendschappen voor het leven gesloten. Het amateurvoetbal is voor vele generaties de basis van ons sociale leven. Wij zijn een echte vereniging als iedereen zich thuis voelt en wij hebben allemaal één gemeenschappelijke deler, de liefde voor het voetbal en daarbij zijn vrijwilligers cruciaal.

Daarom start de K.N.V.B. deze week de campagne “Word een Clubheld” en laat met behulp van verhalen van huidige vrijwilligers zien hoe leuk het is om als trainer, scheidsrechter, bestuurder of commissielid aan de slag te gaan. Wij roepen iedereen op om via de Quiz "Welke rol pak jij" te ontdekken welke rol het beste bij jou past en hopen daarna dat je deze rol ook bij de v.v. Schoonhoven gaat vervullen.

Informatie over Word een clubheld