Cafetaria Brasserie de Veerpoort steunt vv Schoonhoven met een lekkere actie!

18 december 2020 12:30

Om vv Schoonhoven een hart onder de riem te steken in deze zware tijden, heeft Cafetaria Brasserie de Veerpoort besloten om in de maand januari elke maandag 25% van de omzet te doneren aan vv Schoonhoven.

Cafetaria Brasserie de Veerpoort steunt vv Schoonhoven met fantastische actie

Als gevolg van het coronavirus kwam het Nederlandse voetbal in maart volledig tot stilstand. Alle competities werden afgebroken, zowel bij de profs als de amateurs. Naast het voetbal, werden ook alle horecagelegenheden in Nederland gesloten. Gelukkig mocht Cafetaria Brasserie de Veerpoort wél openblijven voor afhalen en bezorgen van maaltijden.

Vanaf 1 juni mochten alle horecagelegenheden hun deuren weer openen. De terrassen liepen vol en er kwamen betere tijden aan. Zo begon ook het voetbalseizoen weer; zoals het hoort met supporters en een geopende kantine.

De betere tijden waren helaas van korte duur. De tweede coronagolf zorgde voor nieuwe maatregelen: kantines blijven dicht waardoor er geen inkomsten zijn en er zijn geen supporters meer welkom op de vereniging. Later werd zelfs de competitie stilgelegd en mogen leden van 18 jaar en ouder niet trainen.

9a879267-7430-49b1-95f4-3b372d05a5e8.JPG

Links vooraan Leon Moor, eigenaar Cafetaria Brasserie de Veerpoort

Bij Cafetaria Brasserie De Veerpoort hebben ze een hechte band met voetbal. Eigenaar Leon Moor is lid van Business Club VV Schoonhoven en veel spelers hebben in De Veerpoort gewerkt of werken er momenteel. Moor: "De jongens die hier nu werken: Anouar, Remco, Pim, Youssef en Julien willen graag weer op het veld staan. Voetballen zoals het hoort en gezellig met elkaar zijn na de wedstrijd. Maar clubs hebben het zwaar en daarom helpen wij graag een handje".

Om vv Schoonhoven een hart onder de riem te steken in deze zware tijden, heeft De Veerpoort besloten om in de maand januari elke maandag 25% van de omzet te doneren aan vv Schoonhoven. VVS-voorzitter Paul van Schaik is enthousiast over deze actie en hoopt dat het een reusachtig succes gaat worden.

Elke maandag in januari steun jij vv Schoonhoven!

Bij elke bestelling die jij in januari op maandag doet bij De Veerpoort steun je niet alleen de horeca, maar ook de voetbalvereniging. Als dat geen reden is om het weekend te verlengen of om juist op maandag niet te koken, met collega's een lekkere nieuwjaarslunch te bestellen of wat denk je van een bittergarnituur bij de maandagmiddagborrel in plaats van op vrijdag?

Kijk voor de menukaart op https://deveerpoort.foodticket.nl/foodticket/cgi/bestel.cgi

Maandag 4 januari 2021

Maandag 11 januari 2021