Hopelijk geen driemaal scheepsrecht!

6 oktober 2021 9:15

Teus Verhoef

Hiermee doelend op de wedstrijd van van ons 1e team zaterdag a.s. om 14.30 uur uit tegen Streefkerk, dat ook nog puntenloos is. Er wordt natuurlijk ten zeerste gehoopt dat de onzen het zaterdag 9 oktober a.as wel zullen klaren.

Het 2e elftal boekte zaterdag uit tegen Gouda 2 een mooie winst van 4-0 en gisteravond een 2-4 overwinning tegen VEP en zal het a.s. zaterdag uit gaan opnemen tegen BSC 2 uit Benthuizen. Aanvang: 12.00 uur.

Tot slot nog even terugkomend op zaterdag jl., dat er in totaliteit 16 wedstrijden hebben plaatsgehad, waarvan er 7 werden gewonnen, ook 7 verloren gingen en 2 wedstrijden in een gelijkspel eindigden.  Aldus een winstpercentage van 43%.

Bron: Teus Verhoef