Algemene Leden Vergadering - vertrek Paul van Schaik als voorzitter

Redactie

Op 2 oktober a.s. wordt de Algemene Ledenvergadering van VV Schoonhoven gehouden. Het is een bijzondere ledenvergadering vanwege het aftreden van onze voorzitter Paul van Schaik. Paul heeft over een zeer lange periode gefungeerd als voorzitter en zal tijdens deze ALV zijn laatste speech geven met uiteraard een korte terugblik over zijn periode als voorzitter.

Naast het aftreden van Paul is het aan de leden om twee nieuwe bestuursleden te kiezen voor toetreding in het bestuur Zowel Patrick van der Horst als Steven Ramdutt zullen bij instemming van de ALV toetreden tot het bestuur.

Naast voorgaande onderwerpen zal het bestuur een stukje visie op de toekomst presenteren met aandacht voor het opleiden van eigen kader voor begeleiding/training van teams, versterken van het technisch hart, werver en begeleiden scheidsrechters. Tevens zal worden in gegaan op mogelijkheden om het schitterende complex nog verder te verbeteren.

Een interessante agenda met belangrijke onderwerpen. Ben je benieuwd naar de onderwerpen en de speech van Paul als aftredend voorzitter, kom dan op 2 oktober bij de ALV. De laatste jaren was de opkomst zeer beperkt, laten we nu als vereniging met onze aanwezigheid waardering uitspreken naar het bestuur en met name Paul.

ALV_VVS_2023.jpg

Bron: Het Bestuur