In memoriam Adrie Bouter.

13 december 2023 9:45

Namens het bestuur, Wout den Braber.

Afgelopen dinsdagmorgen ontvingen wij het droeve bericht dat Adrie op maandag 11 december 2023 is overleden. Hij is 77 jaar geworden. Met Adrie is weer een man met een blauwwit hart heengegaan.

Adrie was eind van de jaren zestig van de vorige eeuw speler van de v.v. Schoonhoven zondag 1 tot dat hij zijn been brak.

De afgelopen jaren maakte Adrie deel uit van de Beheer Groep van de v.v.  Schoonhoven. Hij zorgde samen met mannen met een blauwwit hart als Nico Peltenburg, Gerrit Peddemors, Klaas de Jong, Ben Sloof, Jan Versluijs, Jan van Vliet, Rinus Zuurmond, Jan de Jong en Wim van ’t Hullenaar voor het dagelijkse onderhoud van ons sportpark “Het Hofland”.

Adrie was tot voor kort dan ook dagelijks op ons sportpark “Het Hofland” te vinden tot dat niet meer ging. Hij heeft in 2013 het “krijten van de lijnen” van veld 1 overgenomen van Cees Versteeg en……. er bleef geen bal onvindbaar voor onze Adrie. Wekelijks vond hij ballennetten vol op de trainingen achtergelaten ballen terug, op of rond sportpark "Het Hofland".

Wij zullen ons Adrie herinneren als een echte clubman, die veel voor onze vereniging heeft betekend.

Wij zullen Adrie missen en wensen Miranda, John, Freddy, Monique, Annelore, Walter, kleinkinderen en andere familieleden heel veel sterkte toe.

Namens het bestuur van de v.v. Schoonhoven,

Wout den Braber.