Het “feest” is zachtjesaan weer begonnen!

19 augustus 2020 16:15

Teus Verhoef

Na 11 maart jl. konden afgelopen zaterdag de twee (voorlopige) selecties 1 en 2/3 eindelijk weer een wedstrijd spelen, waarnaar natuurlijk met groot verlangen was uitgezien.

Het betrof de eerste thuiswedstrijd uit het oefenprogramma tegen een combinatieteam van 1e klasser Oranje Wit uit Dordrecht. Het werd een mooie overwinning van 4-0 op het er schitterend bijliggende hoofdveld. Veel bekende gezichten in het veld. Alle aanwezige spelers, enigen ontbraken nog om uiteenlopen redenen, kregen speeltijd. Gezien de warmte werden drinkpauzes ingelast.

Komende zaterdag zal tegen het Utrechtse Elinkwijk (4e klasse zaterdag West 1) worden gespeeld. Aanvang: 14.30 uur. De volgende oefenwedstrijd staat gepland op 1 september a.s. thuis tegen Gouda 1 (3e klasse zaterdag), aanvang om 20.00 uur. Op 8 september speelt de selectie van zaterdag 1 thuis om 20.00 uur tegen Bergambacht. Foutief is vermeld dat zij als 4e klasser op zondag speelt, maar dit moet, zoals wellicht in ruime mate bekend, echter spelend op zaterdag zijn.

Tot slot zij over afgelopen zaterdag jl. nog medegedeeld dat een combinatie van 2e/3e team aan de bak, of beter gezegd aan de bal, uitkwam tegen het 2e elftal van GRC ’14 (reserve hoofdklasse), een fusievereniging in Giessen. De onzen leden een verdienstelijk verlies van 2-1.

Zaterdag a.s. wordt thuis om 12.00 uur thuis tegen Spirit 2 gespeeld.