Trainingsactiviteiten jeugdteams deels hervat

23 april 2020 16:30

Voor de categorieën JO10, JO11, JO12, JO13, JO15, JO17 en JO19 gaan de trainingen vanaf woensdag 29 april aanstaande weer van start.

Beste leden en andere betrokkenen,

Naar aanleiding van de op 21 april aangekondigde, lichte, versoepeling van de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus, heeft het algemeen bestuur van vv Schoonhoven deze geconcretiseerd voor de jeugdteams.

Jeugdteams JO10 - 7 t/m JO19

We zijn blij aan te kunnen kondigen dat per woensdag 29 april aanstaande de categorieën JO10, JO11, JO12, JO13, JO15, JO17 en JO19 hun trainingsactiviteiten kunnen hervatten.

Dit met inachtneming van onder meer de navolgende randvoorwaarden:

1. Het complex blijft gesloten voor onbevoegden.
  2. Toegang tot het complex gebeurt op aanwijzing van aanwezige poortwachters.
  3. Er kan geen gebruik worden gemaakt van de kleedkamers.
  4. Deelname aan trainingsactiviteiten is op vrijwillige basis. Als iemand zich niet veilig voelt, is daar begrip voor.

Jeugdteams JO7, JO8 en JO9

Voor de categoriën JO7,JO8 en JO9 hebben wij gemeend, gezien de grote betrokkenheid van ouders bij deze groep, nog geen trainingen op te starten. Er wordt nagedacht over passende andere activiteiten. Schroom hierbij niet eventuele ideëen te delen met de leiders of coördinatoren.

Veilige invulling activiteiten

Op dit moment wordt er door de Hoofd Onderbouw/Hoofd Bovenbouw en de coördinatoren gewerkt aan een veilige invulling van de activiteiten die aansluiten bij de regelgeving. Hierover wordt je via de bekende kanalen verder geïnformeerd.

Voor de goede orde en misschien ten overvloede zeggen we nogmaals dat de geldende maatregelen vanuit overheidswege van kracht zijn en blijven. Hierop zal ook gehandhaafd worden.

Tenslotte kunnen we melden dat er - met het oog op volgend seizoen - al veel werk is verricht. We streven ernaar voor eind mei de kaders en teamindelingen te publiceren.

Schoonhovenaren zijn wij allen, blijf gezond!

Bestuur VV Schoonhoven

Bron: Bestuur vv Schoonhoven