VV Schoonhoven zoekt trainers en/of coaches en definitieve indelingen jeugdteams

28 juni 2021 17:15

Redactie

De team indelingen zijn gemaakt en met frisse moed kijken wij als vereniging uit naar het nieuwe seizoen 2021/2022. Na een minder jaar met alle corona maatregelen, waardoor we helaas snel het huidige seizoen moesten beƫindigen gloort er nu licht aan het einde van de tunnel.

Onderstaand vind je de teamindelingen voor aankomend seizoen.

Definitieve indeling JO7

Definitieve indeling JO8

Definitieve indeling JO9

Definitieve indeling JO10

Definitieve indeling JO11

Definitieve indeling JO12

Definitieve indeling JO13

Definitieve indeling JO15

Definitieve indeling JO17

Definitieve indeling JO19

Helaas zijn er nog een paar teams die het zonder trainer en/of coach moeten doen, hierbij zijn vrijwilligers heel hard nodig. Trainers en/of coaches zijn heel erg belangrijk voor de ontwikkeling voor onze talenten van de voetbalvereniging. Wij hopen dan ook als club dat deze openstaande functies voor het begin van het nieuwe seizoen gevuld zullen zijn.

Geen ervaring in het trainersvak, maar wel geïnteresseerd om het te doen? Geen enkel probleem. De coördinatoren van de desbetreffende leeftijdscategorie helpen jou graag daarin.

VV Schoonhoven is nog op zoek naar trainers en/of coaches voor de volgende teams:

• JO 7 :   Coördinator en trainer
  • JO 15-2: Trainer
  • JO 15-4: Trainer en coach
  • JO 17-1: Trainer en coach
  • JO 17-2: Trainer en coach
  • JO 17-3: Trainer

JO 15 traint op de dinsdag en donderdag van 18:30 t/m 19:30.

JO 17 traint op de maandag en woensdag van 20:00 t/m 21:15.

Ben je zelf lid en spelend in de bovenbouw? (JO 15, 17 of 19) Lijkt het je leuk om de onderbouw

(JO 7 t/m JO 11) te gaan trainen en daarbij als extra beloning kantinemunten te krijgen? Meld jij je dan ook aan!

Moet jij dit jaar van de middelbare school maatschappelijke stage lopen en zoek je een leuke stageplek? Dat kan ook bij VV Schoonhoven! Als extraatje krijg je ook nog de kantinemunten erbij. Oftewel een makkelijkere en leukere plek ga je niet vinden.

Lijkt dit je leuk en ben je enthousiast? Laat het ons weten!

Bij aanmeldingen en eventuele vragen kan je dit mailen naar contactpersoon:

[email protected]   (Jeugd coördinator bovenbouw JO 15, 17 en 19)

Bron: Jeugdafdeling