Nieuwsbrief 22-03-2018

22 maart 2018 12:15

met o.a. Zaterdag 1 in bittere kou ten onder, nieuwe fanshop items, fietsen voor je club

Nieuws door Teus Verhoef

Zaterdag 1 in bittere kou ten onder

Ondanks het zeer koude weer afgelopen zaterdag bracht de thuiswedstrijd tegen HBSS toch nog een aantal trouwe bezoekers bijeen, deels buiten langs het speelveld en deels binnen in de  warme en sfeervolle kantine verblijvend. Wat gezien werd waren meer kansen van de onzen, maar met de Schiedamse tegenstander helaas als de scorende ploeg. Het werd 0-2, in de 2e helft tot stand gekomen.

Regio Voetbal Schoonhoven verliest van zichzelf
De Schiedammer Knappe winst HBSS
Waterwegsport HBSS win bij Schoonhoven

Voor wat betreft de ranglijst is ons team op de 8e plaats blijven staan en is bovenin Kethel Spaland lijstaanvoerder gebleven, nu zelfs met 7 punten voorsprong op Dilettant, dat thuis met 0-2 klop kreeg van Spirit. Voorts een opmerkelijk verhaal over VVOR. Zij zouden op 10 maart de titel met betrekking tot de 2e periode hebben veroverd, ware het niet dat een eerder gespeelde en gewonnen duel tegen Bolnes op last van de bond moet worden overgespeeld, omdat de aangewezen scheidsrechter niet kwam opdagen en werd geleid door een vervangende arbiter die niet bevoegd was. Krijgt dus nog een vervolg.

De zaterdag jl. begonnen 3e periode zal nog gevolgd worden door 8 wedstrijden.

Over 17 maart tot slot nog dat er in totaal slechts 8 wedstrijden werden gespeeld (3 thuis en 5 uit), waarvan er 5 werden gewonnen. Door de bond waren vrijdag in alle districten de wedstrijden in de pupillencategorieën JO8 t/m JO11 al afgelast.

Komende zaterdag speelt onze hoofdmacht uit om 15.00 uur tegen Excelsior R., dat 11 punten minder heeft dan de onzen en op de 12e plaats staat. Niettemin werden de onzen thuis in de eerste competitiehelft met 0-2 verslagen, dus de tegenstander niet onderschatten! Accommodatie van de Rotterdammers: Sportpark Woudestein, Honingerdijk 110.

Ons 2e team speelt op 24 maart om 12.30 uur uit tegen het Bleiswijkse Soccer Boys 3.

Mega toernooi pupillen JO8 t/m JO11 op 2 april

Meer info en de aanvangstijden staan in de agenda.
Mogelijk zullen er nog enige wijzigingen plaatsvinden, welke in het positieve geval zullen worden vermeld in de nieuwsbrief van 29 maart a.s. In ieder geval: Kom, zie en geniet op 2e Paasdag van al hetgeen wordt geboden.

Tijdens het paastoernooi kun je ook nieuwe en tweedehands voetbalartikelen kopen. Trainingspakken, shirts, nieuwe sokken in kleine maten en meer. Dit allemaal voor kleine prijzen, de opbrengst is voor de jeugdafdeling. Organisatie is in handen van de jeugdcommissie.

Programma

Het wedstrijdprogramma en zie je eenvoudig via de app van voetbal.nl, de voetbalassist club app of rechtstreeks via onze website.

Belactie Vriendenloterij

Op vrijdag 20 april doet VVS mee aan de belactie van de Vriendenloterij. Ieder verkocht lot levert direct geld op voor onze clubkas. Voor het belteam zoeken we nog enkele vrijwilligers. Voor alle bellers stelt de Vriendenloterij een mooie prijs beschikbaar. Doe jij mee? Lees alles over deze actie én de prijzen.

Heb jij je eigen FANshop al geopend?

Doe het snel en ga sparen voor jezelf en de club. De spaaractie bij Plus Rechtuyt is in volle gang en loopt lekker. Natuurlijk zijn we allemaal aan het sparen voor een eigen poster, broodtrommel, placemat of slippers. Jammer dat nog niet iedereen zijn eigen FANshop bekeken heeft. Pak dus je eigen actiefolder en open hem snel. Nodig ook nog wat familie en vrienden uit voor je FANshop en zorg zo dat ze ook voor jouw fanartikelen gaan sparen bij Plus Rechtuyt.
Dat is leuk voor jou en ook goed voor onze clubkas! Een bijzonder 1-2’tje dus.
Jullie tikken hem toch wel binnen…

Facebookactie Plus Rechtuyt

Maak jij een leukere sport selfie dan onze Leon? Dan maak jij kans op 25 clubfund zegels!

1) like onze facebookpagina
2) like & deel dit bericht
3) maak een leuke sport selfie van jezelf of je hele team

Wij verloten 3 x 25 zegels voor de leukste selfies.

Talentenstage bij Feyenoord

Na Wesley Hak opnieuw twee jeugdtalenten naar Rotterdam? Rayan en Ilyess zijn uitgenodigd voor de talentenstage.

Fietsen van Club naar Club

Op zaterdag 26 mei kun je weer een mooie fietstocht maken langs de voetbalverenigingen in de regio. Vorig jaar was de beheersploeg met aanhang sterk vertegenwoordigd. Wie fietst er dit jaar meer? Meer info over de Fietsen van Club naar Club voor je Club actie in de agenda.

Darten 23 maart 2018
Mega toernooi JO8 t/m JO11 2 april 2018