Nieuwsbrief 24-05-2018

24 mei 2018 13:15

met o.a. de wedstrijdverslagen, de activiteiten in de agenda

Zaterdag 1 weer onderuit

Voor de tweede keer op rij moest Zaterdag 1 met vijf punten verschil het onderspit delven.

regio voetbal Schoonhoven snakt naar het einde
wedstrijdverslag DVO'32  Grote winst in Schoonhoven
waterwegsport DVO'32 gemakkelijk langs Schoonhoven
vlaardingen24 Winst in Schoonhoven

Zaterdag 26 mei speelt het 1e de streekderby bij Perkouw in Berkenwoude om 14.30 uur.

De Derde Helft

In de kantine was zaterdagmiddag genoeg reden om een feestje te bouwen. De supportersvereniging organiseerde een geweldige derde helft.

Schoonhoven 5 kampioen

Het zal niemand zijn ontgaan dat de heren van Schoonhoven 5 het kampioenschap hebben gehaald. De ploeg ging met fans in een door de sponsoren geregelde cabriobus op pad. De terugkomst mét het kampioenschap op zak werd met muziek, bijpassende rook en de traditionele duik in de gracht groots gevierd. Lees meer over Schoonhoven 5 kampioen.

Programma

Het wedstrijdprogramma en zie je eenvoudig via de app van voetbal.nl, de voetbalassist club app of rechtstreeks via onze website.

Wedstrijdverslagen

JO11-6 Kampioenschap stukje dichterbij
JO10-1 Makkelijke overwinning
JO11-2 Bezig met sterk competitieslot
JO15-3 Weet weer wat te winnen in uitverkocht sportpark De Sniep

Fietsen van Club naar Club

Een prachtig zaterdagprogramma, heel mooi fietsweer en vijf voetbalclubs die staan te trappelen om je te verwelkomen;  zaterdag 26 mei fietsen van Club naar Club.  Kijk nog snel even je fiets na en alle ingrediënten voor een geweldige zaterdag zijn aanwezig!

Gouden Kracht voor de jeugd

Een verdiende plek in het VoetbalJournaal voor Bianca van Donselaar, lid van de Jeugdcommissie. Lees in het krantenknipsel welke belangrijke vrijwilligerstaken Bianca uitvoert. De voorjaarseditie van het VoetbalJournaal komt tzt ook digitaal beschikbaar.

Bekijk de activiteiten in de agenda, klik op de links voor meer info;

Fietsen van Club naar Club                              26 mei 2018
Oud Papier 1 juni 2018