VDV zelf kiezen en inplannen

7 juni 2018 13:00

doe dit vóór 1 augustus!

VDV zelf kiezen én inplannen

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn in volle gang. Jullie medewerking is daarbij onmisbaar, vandaar dat alle leden van 14 jaar en ouder een VDV taak vervullen.

En vanaf het seizoen 2018-2019 is het zeer eenvoudig om via de app Voetbal.nl zelf de VDV taken in te delen. Zowel de activiteit als de datum kun je zelf bepalen.

Doe dit vóór 1 augustus, want leden die niet zelf een keuze en planning maken worden vanaf 1 augustus automatisch ingedeeld door de vereniging.

Lees meer info en het reglement inzake de VDV.

----------------------------------------------------------------

Beste leden, ouders/verzorgers van leden, donateurs en alle betrokkenen rond vv Schoonhoven,

Een groot aantal vrijwilligers maakt het mogelijk dat er dagelijks op onze velden wordt getraind en dat er wedstrijden worden gespeeld. Zonder deze vrijwilligers zou de club niet bestaan! Dit geldt uiteraard ook voor andere verenigingen in Schoonhoven en in andere gemeenten.

Veel taken worden ingevuld door vaste mensen die, uit clubliefde of maatschappelijke betrokkenheid, hun steentje bijdragen aan verschillende werkzaamheden binnen vv Schoonhoven. Daarnaast wordt er door de Vanzelfsprekende  Dienst Verlening een beroep gedaan op alle spelers (of ouders van) om gezamenlijk de vereniging draaiende te houden. De VDV, in overleg met de leden ingevoerd, is een belangrijk gegeven binnen de vereniging. Helaas moeten wij regelmatig constateren dat mensen hun VDV verplichtingen niet nakomen. Dit kan uiteindelijk (financiële) gevolgen krijgen voor de vereniging. Daarom doen wij een dringend beroep op u !

Vanaf het seizoen 2018-2019 seizoen is het zeer eenvoudig om via de app Voetbal.nl uw VDV taken in te delen. Zowel de activiteit als de datum kunt u zelf bepalen. Vanaf 16 juni is de VDV-tool op de app actief en kunt u VDV taken inplannen.

Doe dit vóór 1 augustus want leden die niet zelf een keuze en planning maken worden vanaf 1 augustus automatisch ingedeeld door de vereniging.

Op de Familiedag op 16 juni liggen papieren handleidingen en zijn er een aantal vrijwilligers die u kunnen helpen om VDV taken ter plaatse, online in te plannen.  Bekijk de handleiding/reglement inzake de VDV.

“Schoonhovenaren, dat zijn wij allen"

V.V. Schoonhoven