Nieuws wedstrijddag 27 oktober

31 oktober 2018 15:45

Monsterzege JO19-1, Zaterdag 1 en 2 winnen, wedstrijdverslagen.

Monsterzege JO19-1 op CVC Reeuwijk

Er is helaas geen wedstrijdverslag geplaatst op de site, maar deze opmerkelijke uitslag viel wel heel erg op. Afgelopen zaterdag heeft Schoonhoven JO19-1 op eigen veld met 13-4 CVC Reeuwijk JO19-1 verschalkt. Het Schoonhovense team staat nu op de derde plek in de ranglijst. Aankomende zaterdag spelen ze om 14.45 uur uit tegen de nummer tien; DONK JO19-1 in Gouda.

Zwaar bevochten winst voor Schoonhoven 1

Schoonhoven 1 heeft afgelopen zaterdag thuis tegen FC IJsselmonde de wedstrijd met 3-2 winst afgesloten. Een verslag van deze partij kun je hier lezen: https://www.vvschoonhoven.nl/1/1842/tiago-de-vries-bezorgt-vvs-in-slotfase-de-vierde-overwinning-van-het-seizoen/

De overwinning bezorgt het team nu een gedeelde tweede plek in de ranglijst; met 13 punten uit 6 wedstrijden. Voor aankomende zaterdag staat een uitwedstrijd tegen koploper SV Charlois uit Rotterdam op het programma. Om 14.30 uur klinkt het startsignaal op Sportpark SV Charlois, Oldegaarde 665 in Rotterdam.

Schoonhoven 2 wint van FC Oudewater

Schoonhoven 2 heeft op 27 oktober thuis met 1-0 gewonnen van FC Oudewater. Ons team neemt nu een zevende plek in op de ranglijst. Aanstaande zaterdag reist Schoonhoven 2 af naar Bergambacht voor een wedstrijd tegen Bergambacht 2. Om 12.30 uur is de aftrap.

Resultatenoverzicht 27 oktober

Afgelopen zaterdag zijn er in totaal 21 wedstrijden gespeeld, 11 thuis en 10 uit. Daarvan zijn er 12 gewonnen, 7 wedstrijden verloren en 2 eindigden in gelijkspel. Mooie resultaten!

Van een aantal wedstrijden hebben leiders/coaches een verslag geplaatst op de website:

Pittig duel Schoonhoven JO11-1 tegen Xerxes DZB JO11-2

Hectische wedstrijd DONK JO12-1 - Schoonhoven JO12-1

Gelijkspel Schoonhoven JO15-2 - WDS JO15-1

Oud papierzaakjes

De volgende ophaalactie staat voor aanstaande vrijdag 2 november op de agenda.