Eerste echte senioren wedstrijd.

FC Oudewater 10

Schoonhoven 7

... (penalty)

Mannen beker reserve zaterdag Groep 5 58

4 september 2021 14:30

Sportpark Markveld
Waardsedijk 213
3421NE
OUDEWATER
tel. 0348-562019

Opstelling Schoonhoven 7

Na vorig seizoen een paar oefenwedstrijden te hebben gespeeld tegen het 5e en meerdere keren tegen het 6e, was vandaag de eerste officiële wedstrijd tegen de senioren van Oudewater.
Het is schittend weer, heerlijk om te voetballen, maar toch wordt er geklaagd over de hitte! De scheidsrechter ging daarin mee en laste in iedere helft een drinkpauze in.
Het tiende team van Oudewater is net als wij een nieuw team van jongeren onder 23 jaar en in dat opzicht waren de teams aan elkaar gewaagd.
Van de oefenwedstrijden tegen de senioren hebben we wel geleerd en zijn we overgestapt van 1-4-3-3 naar 1-4-4-2. Vandaag met Max op doel Youssef in het centrum naast Matthijs en Mo op links- en Jort op rechtsachter positie.  Deze verdediging stond de hele wedstrijd goed. Oudewater komt er niet doorheen en als dat wel gebeurde dan werd dat goed opgevangen.
Het middenveld was met Marc en Guus nog zoekende, al ging het de tweede helft beter.  Op rechtshalf Thijmen en op linkshalf Beli. Voorin Stefan en Akram.  Aatik begint als reserve en zijn broer vlagt vandaag (super).
Vooraf is afgesproken dat we op de counter gaan voetballen met de snelheid van Beli, Akram, Jort en Guus hebben we onze kansjes gehad. Akram zelfs nog 2 in de laatste 5 minuten, maar door een terechte strafschop in de eerste helft verliezen we, met opgeheven hoofd, met 1-0.
Volgende week thuis gaan we er weer een leuke pot van maken!