Nieuwsbrief 15-03-2018

15 maart 2018 10:30

met o.a. winst bij Zestienhoven opgehaald met de supportersbus, bekijk de openstaande vacatures en de wedstrijdverslagen.

Nieuws door Teus Verhoef

Zaterdag 1 verslaat wederom Zestienhoven

Het werd afgelopen zaterdag tegen deze oude tegenstander dan wel geen monsterzege van 6-0, zoals in de eerste competitiehelft op eigen terrein, maar wat bescheidener dit keer 2-4, na een ruststand van 2-2. Onze doelpuntenmakers waren Amine Karroum, Tom Kruiper, Redouan Adoudy en Walter van Maurik. En dan moest ons team het nota bene nog doen zonder de bepaald niet onbelangrijke en veel scorende spelers Arie Versluijs (ziek) en Rogier Peltenburg (nog geblesseerd, maar hiervan terugkomend, zoals ik heb begrepen).

Wedstrijdverslag Zestienhoven  - V.V. Schoonhoven
Verslag door Zestienhoven Schoonhoven trok fel van leer en was de thuisclub op alle fronten de baas
Regio-Voetbal Schoonhoven kan ruimer ademhalen  met filmpjes van Jan van Maurik
Facebook fotoalbum van de Supportersvereniging

De onzen zijn op de 8e plaats blijven staan met 23 punten en het komt mij voor dat wij hierdoor niet meer naar beneden behoeven te kijken, hetgeen nog niet zo lang geleden nog een bepaalde zorg met zich meebracht. Gezien de ranglijst worden wij naar onderen gevolgd gevolgd door achtereenvolgens HBSS (19 punten), Lekkerkerk en Leonidas (beide 14 punten, maar nog een wedstrijd tegoed), Excelsior R. en Zestienhoven (11, met ook nog een wedstrijd tegoed) en Bolnes (3 punten en 2 wedstrijden achterstand). Bovenin wonnen Kethel Spaland en Dilettant zaterdag hun uitwedstrijden tegen respectievelijk HBSS en Excelsior R.

Voor wat betreft het bezoek aan de wedstrijd tegen Zestienhoven per autobus, georganiseerd door het bestuur van de Supportersvereniging, zat de stemming er bij de passagiers zowel in de bus als bij de tegenstander uitstekend in, natuurlijk ook “geholpen” door de overwinning.

Aangaande de 2e periode behoeft deze om een bepaalde reden een nog een afronding, maar zal zaterdag a.s. wel alvast met de 3e periode met negen wedstrijden worden aangevangen.

Komende zaterdag speelt Zaterdag 1 thuis om 15.00 uur tegen het Schiedamse HBSS, dat dus 4 punten minder heeft dan ons team.

Eerder in de week, op 13 maart, speelde onze hoofdmacht thuis tegen zaterdag 2e klasser Papendrecht in de verliezersronde van het Regio Voetbal Toernooi en liep tegen een verlies van 1-5 aan. Hierdoor is ons team uitgesloten van een verdere deelname.

Tot slot over afgelopen zaterdag nog dat:
- Ons 2e elftal met 1-3 won van Jodan Boys 3 en op 17 maart vrij is.
- Een resultatenoverzicht luidde dat er 28 wedstrijden zijn gespeeld (13 thuis en 15 uit), waarvan er 15 werden gewonnen, 7 verloren gingen en 6 wedstrijden in een gelijkspel eindigden. Een winstpercentage van 53,57, aldus boven de streep.

Programma

Het wedstrijdprogramma en zie je eenvoudig via de app van voetbal.nl, de voetbalassist club app of rechtstreeks via onze website.

Indrukwekkend JO11-2 naar eerste punt
JO11-1 - het syndroom van twee goede helften
JO11-6 strijd om koppositie
JO15-3 zet zegereeks voort in derby tegen Bergamabcht

Thuistoernooien 2018

Deze zijn als volgt vastgesteld:
2e Paasdag 2 april:  Mega toernooi voor JO8 t/m JO11 pupillen
Organisatie: Wederom Arco Schilt, met steun vanuit de jeugdsector
2 juni: Zilverstadtoernooi
Organisatie: Andermaal Marc Kros, in samenwerking met de zaterdag- en barcommissie
15 juni: Bedrijventoernooi
Organisatie: Ook nu weer Peter Schilt, Ben Sloof en Teus Verhoef
Per toernooi zal te gelegener tijd nadere informatie worden verschaft.

OPENSTAANDE VACATURES

De afgelopen maanden zijn wij op zoek gegaan naar vrijwilligers om de openstaande vacatures in te vullen. Gelukkig hebben wij een aantal enthousiaste vrijwilligers gevonden die zich in willen zetten voor onze mooie vereniging. Maar we zijn er nog niet en kunnen jouw hulp nog steeds goed gebruiken.

Heb je tijd en lijkt het je leuk iets extra's voor de vereniging te doen, meld je dan snel aan!

Wij hebben nog openstaande vacatures bij:
- de sponsorcommissie
- de jeugdcommissie
- de toernooicommissie
- de barcommissie
- bestuursleden: penningmeester en bestuurslid commerciele zaken
- redactie nieuwsbrief

Heb je interesse spreek dan een van de bestuursleden aan of mail naar [email protected]

ClubFund Actie Plus Rechtuyt

Een leuke koffiemok van je favoriete voetballer? En muismat van je broertje? of slippers van je zusje in voetbal tenue? Het kan nu allemaal. Spaar mee met onze clubfund actie en voor welke club je ook bent bij Plus Rechtuyt kan je sparen voor je lokale voetbalheld. Lees snel meer over deze ClubFund Actie.

Let's Play Darts

De tent is vol!
We hebben inmiddels 32 aanmeldingen binnen en kunnen omwille van de tijd en het aantal borden geen nieuwe aanmeldingen meer aannemen.Mocht je toch mee willen doen, stuur ons een bericht en wij plaatsen jou op de reservelijst mochten en onverhoopt afmeldingen zijn!