Nieuwsbrief 07-06-2018

7 juni 2018 13:15

met o.a. weer een kampioen, Schoohoven 3 wint Zilverstadtoerrnooi, VDV taken zelf kiezen én inplannen, Zeskamponderdelen familiedag

De laatste loodjes

De wedstrijden zijn gespeeld, de voorbereidingen voor het eindfeest worden getroffen en ook de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen 2018-2019 zijn al gestart. Verderop in deze nieuwsbrief belangrijke nieuws over de vanzelfsprekende dienstverlening voor het komende seizoen; je vdv kun je heel handig via de app inplannen!

We hopen je graag te zien tijdens de laatste activiteiten op vrijdag 15 en zaterdag 16 juni!

Weer Kampioenen in de gracht

JO11-6 was al eerder officieus kampioen en zaterdag kwam zelfs de tegenstander niet opdagen! De sprong in de gracht kon worden genomen, gefeliciteerd met jullie kampioenschap!

Wedstrijdverslagen

JO15-3 boekt overtuigende overwinning (3-1) op kampioen Moordrecht

Zilverstadtoernooi

Mede door het prachtige weer was het Zilverstadternooi weer een feestje. De supportersvereniging had voor een lekkere BBQ gezorgd, het bleef nog lang gezellig.

In poule 1 is Schoonhoven 3 als 1ste geëindigd en in poule 2 was Schoonhoven 6 de winnaar.
Deze teams speelde de finalewedstrijd die eindigde met de eindstand 0-0, waarnaar Schoonhoven 3 met penalty’s heeft gewonnen. Schoonhoven 3, onder leiding van trainer Hartman, was voor de derde keer op rij de winnaar van het Zilverstadtoernooi.

Heel veel dank aan de scheidsrechters, de zaterdagcommissie, barcommissie en de supportersvereniging voor de organisatie en hulp bij dit toernooi!

Club Fund Actie

Het is zover, het moment waar iedereen op heeft gewacht. De fan-artikelen zijn binnen. Op zaterdag 9 juni kunnen jullie alle fanartikelen bij ons ophalen. Van 08.00-21.00 uur staan wij voor jullie klaar met alle fan artikelen. Iedereen heeft in zijn of haar mailbox een mail ontvangen met het afhaal bewijs. Heb je deze nu niet ontvangen, dan kun je die vanaf zaterdag 9 juni downloaden vanuit je eigen fanshop waar je ook alle fanartikelen besteld hebt.

Zoals jullie wisten spaarden jullie ook mee voor de clubkas en konden er prijzen gewonnen worden als best verkopende speler van de club. Op vrijdag 8 juni worden de waardecheques voor de clubkas en de persoonlijke prijzen om 19.00 uur uitgereikt in de winkel van Plus Rechtuyt. Mocht jij in de prijzen zijn gevallen dan heb je bericht ontvangen van Clubfund.

Bedrijfstoernooi

Vrijdag 15 juni spelen tien teams in twee poules wedstrijdjes van 10 minuten. De 1e en 2e van de poules spelen daarna in een finale poule. De wedstrijden starten om 19.00 uur en zijn ca. 21.00 uur afgelopen. Toeschouwers zijn van harte welkom; natuurlijk zijn er broodjes en andere consumpties verkrijgbaar.

Familiedag

- Levend sjoelen (waterpret, dus neem zwemkleding en een handdoek mee)
- Grote voetbalarena (4x4)
- Vakken schieten
- Hindernisbaan met diverse attributen
- Boter-kaas-en-eieren
- Krattenpiramide schieten

Lees meer over de zeskamp, hoe je kunt opgeven en het voetvolleytoernooi op familiedag zaterdag 17 juni aanstaande. Aanvang 14.00 uur

Still Blue

De familiedag wordt 's avonds afgesloten met een optreden van Still Blue. "Dé allround coverband en live-sensatie van het Groene Hart. Voor deze zeskoppige formatie is geen kroeg te klein en geen tentfeest te groot. Met krachtige rockcovers, zinderende ballades, 'catchy' popsongs en verrassende mashups altijd een feest!"

Deze mooie evenementen zijn voor iedereen toegankelijk ook als je geen lid bent van de vereniging. Dus neem gerust je tennisvrienden, buurvrouw of collega mee en wees welkom op ons complex!

VDV zelf kiezen en inplannen

Beste leden, ouders/verzorgers van leden, donateurs en alle betrokkenen rond vv Schoonhoven,

Een groot aantal vrijwilligers maakt het mogelijk dat er dagelijks op onze velden wordt getraind en dat er wedstrijden worden gespeeld. Zonder deze vrijwilligers zou de club niet bestaan! Dit geldt uiteraard ook voor andere verenigingen in Schoonhoven en in andere gemeenten.

Veel taken worden ingevuld door vaste mensen die, uit clubliefde of maatschappelijke betrokkenheid, hun steentje bijdragen aan verschillende werkzaamheden binnen vv Schoonhoven. Daarnaast wordt er door de Vanzelfsprekende  Dienst Verlening een beroep gedaan op alle spelers (of ouders van) om gezamenlijk de vereniging draaiende te houden. De VDV, in overleg met de leden ingevoerd, is een belangrijk gegeven binnen de vereniging. Helaas moeten wij regelmatig constateren dat mensen hun VDV verplichtingen niet nakomen. Dit kan uiteindelijk (financiële) gevolgen krijgen voor de vereniging. Daarom doen wij een dringend beroep op u !

Vanaf het seizoen 2018-2019 seizoen is het zeer eenvoudig om via de app Voetbal.nl uw VDV taken in te delen. Zowel de activiteit als de datum kunt u zelf bepalen. Vanaf 16 juni is de VDV-tool op de app actief en kunt u VDV taken inplannen.

Op de Familiedag op 16 juni liggen papieren handleidingen en zijn er een aantal vrijwilligers die u kunnen helpen om VDV taken ter plaatse, online in te plannen.  Bekijk de handleiding/reglement inzake de VDV.

“Schoonhovenaren, dat zijn wij allen"

V.V. Schoonhoven

Vrijwilligersfuncties

Met hulp van de vele vrijwilligers, die zich dagelijks voor onze vereniging inzetten, proberen wij alles zo optimaal mogelijk te laten verlopen en waar nodig te verbeteren. De afgelopen maanden zijn wij op zoek gegaan naar vrijwilligers om de openstaande vacatures in te vullen. Gelukkig hebben wij al een aantal enthousiaste vrijwilligers gevonden! Maar we zijn er nog niet, hier en daar komen we nog handen tekort en misschien kun jij ons daarbij helpen. Kun jij wat tijd vrijmaken en lijkt één van onderstaande taken je wat dan komen we graag met je in contact;

Graag jullie aandacht voor een aantal vacatures binnen de vereniging.

Bekijk de activiteiten in de agenda, klik op de links voor meer info;
Bedrijfstoernooi 15 juni 2018
Familiedag - slotfeest                                           16 juni 2018