Nieuwsbrief 21-06-2018

21 juni 2018 11:30

met o.a. prachtig feestweekend achter de rug, plan nu je VDV in, gratis voetbalclinic voor de jeugd, incasso contributie

Nieuws van Teus Verhoef

Zeer geslaagd bedrijfstoernooi

Dit laatste toernooi van het seizoen werd op 15 juni bij mooi weer, veel drukte, in alle sportiviteit en met een record-deelname van twaalf bedrijven gehouden.
Voor de halve finales plaatsten zich de teams 1 en 2 van Albert Heijn en De Favoriet schoenen en lederwaren (nieuw als deelnemer) als groepswinnaars, terwijl Brasserie De Veerpoort dit deed als beste nummer twee. Uiteindelijk kon deze Brasserie als winnaar van het toernooi worden uitgeroepen, terwijl de sportiviteitsprijs werd gewonnen door het bedrijf Peet Borst Bandentechniek, ook voor de eerste keer deelnemend, evenals het bedrijf CDT Keukenmontage uit Bergambacht. Daarnaast bestond het deelnemersveld uit de bekende teams van de Business Club VVS, Berkouwer, Financieel Comfort, Gerco, Klimarent en Vriedak.
De wedstrijden in de drie poules werden uitstekend geleid door Ruud Hartmann, Cees de Jong, Hotze de Vries en “eeuwig jeugdige” Harry van Waas.
Na afloop van het toernooi was er volop gezelligheid en we hopen dat de deelnemers van nu ook volgend jaar weer hun opwachting zullen maken. Er wordt groot plezier aan dit toernooi beleefd, zeker ook door de organisatiecommissie die ook dit jaar weer bestond uit Peter Schilt, Ben Sloof en ondergetekende.

Start nieuw seizoen Zaterdag 1 en 2

Deze bestaat, traditioneel, uit het spelen van oefenwedstrijden, die als volgt zijn vastgesteld:
11 augustus: VV Tricht (2e klasser) 1 – zaterdag 1: 14.30 uur.
18 augustus: SC Everstein 1 (3e klasser)  – zaterdag 1: 14.30 uur.
                      Zaterdag 2 – RVVH 3: 12.00 uur.
25 augustus: Meerkerk 1 (gedegradeerd uit de 2e klasse) – zaterdag 1: 14.30 uur.
                      Zaterdag 2 -  Meerkerk 2: 12.00 uur.

Meer selectiefeiten zullen later worden gepubliceerd.

Oud papierzaakjes

De actie van 1 juni bracht 24.240 kg op de teller, terwijl de financiële opbrengst onveranderd € 37,50 bedroeg. Volgende ophaalactie: 6 juli.

Teus Verhoef

Familiedag

Een compliment voor de organisatie van deze geslaagde dag. 's Middags was de zeskamp met allerlei leuke activiteiten zoals bijv. de bestorming van het blauw-witte kasteel. Tussen de broodjes en de poffertjes door werden er ook een potjes voetvolleybal gedaan. En 's avonds speelde Still Blue de mooiste covers op het plein voor de kleedkamers.  Elbert Jan Botter maakt een mooi fotoverslag. Iedereen bedankt voor de deelname en aanwezigheid!

VDV zelf kiezen én inplannen

Vanaf het seizoen 2018-2019 is het zeer eenvoudig om via de app Voetbal.nl uw VDV taken in te delen. Zowel de activiteit als de datum kunt u zelf bepalen. Vanaf 16 juni is de VDV-tool op de app actief en kunt u VDV taken inplannen.

Doe dit vóór 1 augustus, want leden die niet zelf een keuze en planning maken worden vanaf 1 augustus automatisch ingedeeld door de vereniging.  Lees meer info en het reglement inzake de VDV.

Nieuwe teamindeling CL, JO8 en JO9

De voorlopige indeling, met toelichting, van de pupillenteams van de V.V. Schoonhoven voor het seizoen 2018 – 2019 staat online.

Van de ledenadministratie

De ledenadministratie gaat ervan uit dat je het volgende seizoen gewoon weer als lid meevoetbalt.
Heb je toch andere plannen en wil je je lidmaatschap opzeggen? Dan doe je dat vóór 01-07-2018. Afmelden kan door een mail te sturen naar [email protected] met de naam en geboortedatum van het lid dat opzegt.

Dit is belangrijk met het oog op de teamindelingen voor het nieuwe seizoen.

Begin juli wordt de contributie voor de eerste helft van seizoen 2018--2019 geïncasseerd.

JO11-1 met de bus naar de Abel Cup finale

Afsluiting van een prachtig seizoen. Helaas finale met 2-1 verloren maar wel kampioen.
Klasse mannen!  meer foto's.

Gratis democlinic Schalke 04

In verband met de Schalke auf Tournee voetbaldagen komen speciaal opgeleidde trainers naar Schoonhoven voor een gratis clinic. Er is plaats voor 2 x 50 deelnemers op woensdag 27 juni.Lees snel hoe je kunt aanmelden.

Kampioenen in het Kontakt

Heb je de publicatie van twee kampioenenteams in Het Kontakt gezien? Natuurlijk hebben we alle vier de teams aangeleverd, maar helaas was er niet meer ruimte beschikbaar liet de redacteur van Het Kontakt ons weten. Laten we hopen dat we volgend seizoen een pagina vol met kampioenenteams hebben!

Bekijk de activiteiten in de agenda, klik op de links voor meer info;
Demo Clinic Schalke 04 27 juni 2018
Oud Papier 6 juli 2018